ઝવ્જા કે ૨૦ અખ્લાક એહલે બયત એ.સ કી નઝર મેં - ૩


ઝવ્જા કે ૨૦ બેહ્તરીન
અખ્લાક



તર્જુમા: આઝ઼મી બુરૈર અબુ દાનીયાલ

૧૧- શૌહર કી ઇજાજત કે સાથ મહેમાન નવાઝી

قَالَ رَسُولُ اللهِ (ص): أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّ لِنِسَآءِکُم عَلَیکُم حَقًّا وَ لَکُم عَلَیهِنَّ حَقًّا حَقَّکُم عَلَیهِنَّ [...أَن] لَا یَدخُلنَ أَحَدًا تَکرِهُونَهُ بُیُوتِکُم إِلَّا بِإِذنِکُم. [بحار الانوار، ۷۶/ ۳۴۸.].
અય લોગો! બેશક ઔરતેં ભી તુમ પર કુછ હક રખતીં હૈં ઔર તુમ લોગ ભી ઔરતોં કે ઉપર કુછ હક રખતે હો. તુમ્હારા હક ઉન પર યહી હૈ કે કીસી કો ઙી ધર મેં મત લે કર આવો જીસ કે બારે મેં તુમ્હારે શૌહર રાઝી નહી હૈ યાની કે ઉન કી ઇજાઝત કે બીના કીસી કો ભી ઘર મેં મત ઘુસને દો.। (બેહારુલ અન્વાર ૭૬/ ૩૪૮)

૧૨- અપને શૈહર કો ખુશ આમદીદ ભી કહે ઔર ખુદા હાફીઝો નાસિર ભી બોલે

રસુલે ખુદા સ.અ કી ખિદમત મેં એક શૌહર હાઝીર હુવા ઔર અર્ઝ કીયા: મેરી એક બીવી હૈ કે જબ ભી મંય ઘર મેં વારીદ ગોતા હૂં તો મેરે ઇસ્તિકબાલ કો આતી હૈ ઔર જૈસે હી મંય ઘર કે બાહેર જાતા હૂં તો મુઝે રુખસત કરતી હૈ ઔર જીસ વખ્ત મૂંઝે ગમગીન દેખતી હૈ તો કહેતી હૈ: અગર રીઝક વ રોઝી (ઝીંદગી કે ખર્ચ) કે લીયે ગમ ખા રહે હો તો યહ જાન લો કે ખુદાવંદે આલમ ને રીઝક કી ઝીમ્મદારી અપને હાથ મેં રખી હૈ ઔર અગર આખેરત કે લીયે ગમ ખા રહે હો તબ તો અલ્લાહ તુમ્હારે આખેરત કે ગમ કો ઔર ઝીયાદહ કરે યાની કે તુમ આખેરત કી હી ફીક્ર મેં ગરક રહો. ફીર પૈગમ્બરે અકરમ સ.અ ને ફરમાયા:
قَالَ رَسُولُ اللهِ (ص): إِنَّ لِلّٰهِ عُمَّالاً وَ هٰذِهِ مِن عُمَّالِهِ لَهَا نِصفُ أَجرِ الشَّهِیدِ. [وسائل الشیعه، ۱۴/ ۱۷.].
ખુદાવંદે આલમ કે કુછ કારગુઝાર લોગ ઇસ ઝમીન પર ભી હૈં ઔર યહી ઔરત અલ્લાહ કી એક કાગુઝાર હૈ કે જીસ કા અજ્ર વ સવાબ શહીદે રાહે ખુદા કે બરાબર યા ઉસ સે આધા સવાબ મીલે ગા.। (વસાએલુશ શીઆ ૧૪/ ૧૭)

૧૩- શૌહર કે કામોં મેં મદદ ભી કરે

قَالَ رَسُولُ اللهِ (ص): أَيمَا إِمرَأَة أَعَانَت زَوجَهَا عَلىٰ الحَجِّ وَالجِهَادِ أَو طَلَبِ العِلمِ إِعطَاهَا اللهُ مِنَ الثَّوَابِ مَا یُعطِی إِمرَأةَ أَيُّوب (ع) …الخ [وسائل الشیعه ۱۴/ ۲۰۱.]
હર વહ ઔરત કે જો અપને શૌહર કી હજ્જ વ જીહાદ ઔર ઇલ્મ હાસીલ કરને મેં મદદ કરે ગી તો ખુદાવંદે આલમ ઉસ ઔરત કો હ. અય્યુબ (અ.સ) કી ઝવ્જા કા અજ્રો સવાબ દેને વાલા હૈ.। (વસાએલુશ શીઆ ૧૪/ ૨૦૧)

૧૪- અલ્લાહ કી જન્નત મેં એક શહર

قَالَ الصَّادِقُ (ع): مَا مِن إِمرَأَةٍ تَسقِي زَوجَهَا شَربَةً مِن مَآءٍ إِلَّا کَانَ خَیرًا لَهَا مِن عِبَادَةِ سَنَةِ صِیَام نَهَارُهَا وَقِیَام لَیلُهَا وَیَبنِی اللهُ لَهَا بِکُلِّ شَربَةٍ تَسقِي زَوجَهَا مَدِينَةً فِي الجَنَّةِ وَغَفَرَ لَهَا سِتِّينَ خَطِيئَةً.[وسائل الشیعة، ۱۴/ ۱۲۳.]
હર વહ ઔરત કે જો અપને શૌહર કો પાની પીલાતી હૈ તો ઉસ કે લીયે એક સાલ કી ઇબાદત સે બેહતર હૈ જીસ કે દીનોં મેં રોઝે ભી રખે હુવે હો ઔર પુરી રાત મેં ઇબાદત કરતી કહી હો ઔર ખુદાવંદે આલમ પાની કે હર ગુંટ કે બદલે મેં જો ઉસ કે શૌહર ને પીયા હૈ જન્નત મેં ઉસ કે લીયે એક શહર બનાયે ગા ઔર ૬૦ ગુનાહોં કી મગફેરત વ બખ્શીશ ભી કરે ગા.।
(વસાએલુશ શીઆ ૧૪/ ૧૨૩)

૧૫- શરીકે હયાત કો નફસીયાત સે મેેહફૂઝ રખે

قَالَ رَسُولُ اللهِ (ص): حَقُّ الرَّجُلِ عَلىٰ المَرأَةِ إِنَارَةُ السِّرَاجِ وَ إِصلَاحِ الطَّعَامِ وَ إِن تَستَقبِلَهُ عِندَ بَابِ بَيتِهَا فَتَرحَبَ وَ إِن تَقَدَّمَ إِلَيهِ الطَستَ وَ المِندِيلَ وَ إِن تُوَضٍّئَهُ وَ أَن لَا تَمنَعُهُ نَفسَهَا إِلَّا مِن عِلَّةٍ. [مستدرک الوسائل، ۱۴/ ۲۵۴.].
શૌહક કા હક બીવી પર યહી હૈ કે વહ ખર કે ચીરાગ કો જલાયે, અચ્છા વ લઝીઝ ખાવા પકાયે, ઔર જબ શૌહર ઘર સે બાહેર જાયે તો ઉસે રુખ્સત કરતે હુવે ખુદા હાફીઝ કહે, ઔર જબ વોહ ઘર મેં આયે તો ઉસ કા ઇસ્તેબાલ કરતે હુવે "ખુશ આમદીદ" કહે, ઔર તશ્ત વ રુમાલ યા તૌલીયા ઉસ કે લીયે તય્યાર કરે, ઔર ઉસ કે મુંહ વ હાથોં કો ધુલાયે, ઔર બીના કીસી શરઈ ઉઝ્ર કે શૌહર કો અપને પાસ આવે સે મના ન કરે.। (મુસ્તદરકુલ વસાએલ ૧૪/ ૨૫૪)

૧૬- અલ્લાહ કી રહેમત હો ઉસ ખાતૂન પર જો ઘર મેં કામ અંજામ દેતીં હૈં

قَالَ الصَّادِقُ (ع): أَيمَا إِمرَأَة دَفَعَت مِن بَيتِ زَوجِهَا شَيئًا مِن مَوضِعٍ إِلىٰ مَوضِعٍ تُرِيدُ بِهِ صَلَاحًا نَظَرَ اللهُ إِلَيهَا وَمن نَظَرَ اللهُ إِلَيهِ لَم يُعَذِّبهُ. [وسائل الشیعة ۱۵/ ۱۷۵.]
પયગમ્બરે અકરમ સ.અ સે રીવાયત નકલ કરતે હૈં: હક વગ ઔરત જો અપવે શૌહર કે ઘર કે કીસી ભી સામાન યા ચીઝ કો તરતીબો નઝમ કે લીયે ઇધર ઉધર કરતી હૈ તો ખુદાવંદે આલમ ઉસ પર અપની રહેમત કી નઝર કરે ગા, ઔર જીસ પર ભી ખુદાવંદે આલમ કી નઝરે રહેમત હોતી હૈ તો ઉસ પર અલ્લાહ તઆલા અપના અઝાબ ભી નહીં કરે ગા.। (વસાએલુશ શીઆ ૧૫/ ૧૭૫)

૧૭- સબ સે ઝયાદહ ખુશ્બુદેને વાલા અત્તર, સબ સે ખુબ્સુરત લિબાસ ઔર બેહતરીન ઝીનત

قَالَ رَسُولُ اللهِ (ص): عَلَیهَا إِن تَطِيبَ بِأَطيَبِ طِيبِهَا وَ تَلبِسَ أَحسَنَ ثِيَابِهَا وَ تَزَیَّنَ بِأَحسِنِ زِینَتِهَا. [الکافی، ۵/ ۵۰۸ .].
પયગમ્બરે ખુદા ઔરત પર શૌહર કે હક કે બારે નેં ફરમાતે હૈં: ઔરત અપને શૌહર કે લીયે હી સબ સે ઝયાદહ ખુશ્બુ દેને વાલા અત્તર લગાયે ઔર સબ સે ખુબ્સુરત લિબાસ યા કપડે પહેને ઔર બેહતરીન ઝીનત કા ઇસ્તેમાલ કરે.। (ઉસુલે કાફી ૫/ ૫૦૮)

૧૮- ખાના પકાને મેં ફનકાર હો

قَالَ الصَّادِقُ (ع): خَیرُ نِسَائِکُمُ الطّیبَةُ الرِّیحِ الطِّیبَة اَلطَبِيخُ الَّتِي إِذَا أَنفَقَت أَنفَقَت بِمعَروُفٍ وَ إِن أَمسَکَت أَمسَکت بِمَعرُوفٍ فَتِلكَ عَامِل مِن عُمَّالِ اللهِ وَ عَامِلُ اللهِ لََا یخِیبُ وَ لَا یَندِمُ. [وسائل الشیعة، ۱۴/ ۱۵.].
તુમ મેં સે બેહતરીન ઔરત વહી હૈ કે જો બેહતરીન ખુશ્બુ લગાયે, ઔર અપને હાથ સે લઝીઝ ખાના પકાયે તો જો કુછ ભીઇસ મેં ખર્ચ હોદા તો યહ બર વખ્ત હી ખર્ચ હો ગા, ઔર અગર ખર્ચ નહીં કરે ગા તો બજાખર્ચ કરને સે બચતા રહે ગા, તો ઐસી ઔરત ખુદા કી એક કારગુઝાર ફર્દ  હૈ ઔર અલ્લાહ કે કારગુઝાર લોગ પરવરદેગારે આલમ સે ન હી ના ઉમ્મીદ હોતે હૈં ઔર ન હીં પશેમાન હોતે હૈ.। (વસાએલુશ શીઆ ૧૪/ ૧૫)

૧૯- ઝીનત ફકત શૌહર હી કેલીયે હો

قَالَ رَسُولُ اللهِ (ص): إِنَّ مِن خَيرِ نِسَآئِکُم…اَلمُتَبَرِّجَةُ مِن زَوجِهَا الحِصَانُ عَن غَیرِهِ. [بحار الانوار، ۱۰۳/ ۲۳۵.]
તુમ મેં સે બેહતરીન ઔરત વહી હૈ કે જો અપને હી શૌહર કે લીયે સજતી વ સંવરતી હૈ લેકીન શૌહર કે અલાવા ગૈરોં કી નઝરોં સે ખુદ કો છુપાતી હૈ.। (બેહારુલ અન્વાર ૧૦૩/ ૨૩૫)

૨૦- તુમ્હારા શુક્રિયા કહેના

قَالَ الصَّادَقُ (ع): خَیرُ نِسَائِکُمُ الَّتِی إِن أُعطِیَت شَکَرَت وَ إِن منَعََت رُضِیَت. [بحار الانوار، ۱۰۳/ ۲۳۹.].
તુમ મેં સે બેહતરીન ઔરત વહી હૈ કે જીસે કોઈ ચીઝ દી જાયે તો શુક્રીયા અદા કરે ઔર અગર ઉસે કુછ ભી ન દીયા જાયે તો રાઝી રહતી હૈ.। (બેહારુલ અન્વાર ૧૦૩/ ૨૩૯)

تمت بالخير به نستعين و هو خير المعين
$}{@J@r

Post a Comment

To be published, comments must be reviewed by the administrator *

વધુ નવું વધુ જૂનું