તારીખ મેં હજ્જ કબ કબ મૌકુફ હુવા હૈ? 4


તારીખે ઇસ્લામ મેં ૪૦ બાર હજ મોકૂફ હુવા હૈ,
ક્યા ઇસ સાલ ભી હજ સે રોકા જાયે ગા?


★।ભૂલ ચૂક લેવી દેવી।★
મનાસીકે હજ્જ તારીખ કે પન્નોં મેં ૪૦ બાર મૌકુફ હુવા હૈ તો કયા ઇસ સાલ ભી હજ્જ કે મરાસીમ મોઆત્તલ રહેં ગૈ.?


★ કરન્તીન ઔર સાફ લફાઇ સે કબાએલ કા રુકાવટ બન્ના.।

ઇ.સ. ૧૮૧૨ મેં સલ્તનતે ઉસ્માનીયા કે ઓહદે દારોં ને ઇસી સાલ યુરોપ કે દેશોં કી મદદ સે યહ કોશીશ કરી કે એક કરનતીન કા સેન્ટર ઔર હોસ્પીટલ બનાયા તાકે વબા ઔર છુત કી બીમારાઓં કો હજ કે ઝમાને મેં ફૈલને સે રોકેં ઔર ઉન્હે ઉભરને ભી ન દેં, ક્યુંકે યુરોપ કે બહોત સે દેશ ઇસ બાત સે પરીશાન થે કે જબ ઉનકે મુસ્લમાન બાશીન્દે હજ સે વાપસ આયેં ગે તો અપને સાથ મહામારી કી બીમારીયોં કો ભી સાથ હી લાયેં ગે.।
લેકીન ઉસ્માની ઔર યુરોપ કી મદદ સે બનને વાલે ઇસ ઇન્તેઝામ કા હીજાઝ કે કબીલે વાલોં ને સખતી કે સાથ મુખાલીફત કા ઇઝહાર કીયા, યહાં તક કે હાલાત પહોંચ ગયે કે ઉન મુખાલીફ કબીલે વાલોં ને હમલા કર દીયા કે જન ઉંટોં પર અભી હાજી સવાર થે નીઝ ઉન કા સાઝો સામાન ભી નહીં ઉતરા થા ઔર હાલાત ઇતને બીગડ ગએ કે મુખાલેફીન ને કરનતીન કે મરકઝ ઔર હોસ્પીટલ પર ભી હમલા કર કે મુન્હદીમ કર દીયા ઔર યુરોપ કે કોસ્યુલેટ નીઝ એમ્બેસી કે ઓહદેદારોં મેં સે બહોત સે લોગોં કો જો ઇસ કામ મેં મદદ કર રહે થે ઉનહેં કતલ ભી કર દીયા ફીર બહોત સે ઝખમી ભી હુએ થે જીન મેં સે ઉસ ઝમાને મેં એક મુલક બર્તાનીયા ભી શામીલ થા.।

ઝીબ્હ કે કવાનીન કી પાબંદી ન કરને પર મુશ્કેલાત

ઇ.સં. ૧૮૮૬ મેં ઇસી સાલ હજ કે ઝમાને મેં એક કાનુન બના કર ઉસ પર અમલ દરઆમદ હૂવા કે જીસ કે હીસાબ સે કર્બાની કરને કી જગહ કો મોઅય્યન કીયા ગયા ઔર ઉસ કે તકસીમ કી જગહ ભી મોકર્ર કી ગઇ નીઝ જાનવર કે બચેખુચે જો હીસ્સે થે ઉન્હે દફન કરને કી એક જગહ ભી બનાઈ ગઇ તાકે કર્બાની કા એક અચ્છા ઇન્તેઝામ બરકરાર હો સકે. ક્યું કે હજ કે ઝમાને મેં બીમારી કે ફુટને કી એક વજહ કુર્બાની કે જાનવરોં કે બેકાર હીસ્સે ભી અસ્લી વજહ થે ઔર અફસોસ કી બાત હા કે બચાવ કે ઇસ રાહે હલ કો સન્જીદગી સે નહીં લીયા ગયા નીઝ અમલ ભી નહી હુવા, ઇસી વજહ સે યહાં પર વબાઇ બીમારી કોલેરા વગૈરા જૈસી છુત તી બીમારી હર ૩ સાલ મેં ૧ બાર ઝરૂર હાજીયોં કે બીચ ફુટ પડતી થી ઔર ઇસ બીમારી મેં ૫૦ % સે ઝયાદહ હુજ્જાજ મુબ્તેલા હો જાતે થે ફીર યહી વબાઈ બીમીરી હાજીયોં કે વતન ઔર અરબ મુલકોં કે મુખ્તલીફ ઇલાકોં મેં ભી પહોંચ કર ફૈલ જાતી હૈ.।

દૌલતશીન: અરફાત મેં વબાઇ બીમારી ફૌલતી હૈ:

એક રૂસ કા ફૌજી ટુરીસ્ટ અબ્દુલ અઝીઝ દૌલતશીન ને જબ ઇ.સં. ૧૮૯૮ ઔર ૧૮૯૯ કી સાલ મેં હેજાઝ કા સફર કયા તો  તો ઉસ ને "સૌ સાલ મેં હજ" નામી કીતાબ સફરનામે કે તૌર પર લીખા, જીસ મેં વહાં કે હાલાત કી અક્કાસી કરતે હુવે તહરીર કીયા: આમ તૌર પર મહામારી કી બીમારી અરફાત સે શુરુ હોતી થી ઔર મીના મેં શીદ્દત પકડ લેતી થી ઔર અગર હમ અરફાત મેં કોઇ ભી બીમારી ઉભરતી હુઇ નહી દેખતે તો ઉમ્મીદ યહી રહતી થી કે ઉસ સાલ કોઇ ભી મહામારી કી બીમારી ભી હાજયોં મેં ફૈલતી દેખાઇ નહીં દેતી.।
યહી મઝીદ લીખતા હૈ: મક્કા ઔર મદીને મેં મુકામે કરન્તીન ઔર મોબાઇલ હોસ્પીટલ ભી જીસ મેં ૩૦ બેડ મરીઝો કેલીયે હુવા કરતા થા જો હાજીયેં કે સાથ સાથ મક્કે સે અરફાત ફીર મીના મેં મુન્તકીલ હોતા રહતા થા ઔર ઇન મકામાત પર મક્કે કી તરહ દવા ઔર ઇમર્જન્સી સર્વીસ મેં ફ્રી મદદ કીયા કરતા થા લેકીન યહી સેન્ટર હાજીયોં કે બીચ ચેપી બીમારી કે ફટને પર પુરી તરહ સે નાકામ સાબીત હોતે થે.।

કબાએલ કા આઇસોલેશન વાર્ડ કો બર્બાદ કરના:

દૌલત્શીન કી તહરીર કે મુતાબીક જો ઉન્હોં ને અપની કીતાબ મેં બયાન કીયા: હીજાઝ કે કબાએલ વબાઇ બીમારી કે બચાવ ઔર ઉસ કી પહેલે સે રોકથામ કે મુખાલીફ થે, ઇસી વજહ સે મક્કે મેં આઇઝોલેશન કા વાર્ડ જો મીના સે વાપસી પર હાજીયોં કે કપડોં ઔર સામાનોં મેં દવા કા છીડકાવ કરતે થે ઉસ પર હમલા કર દીયા, ક્યું કે ઉનકી તેજારત પર જી એકદામ સે અસર પડતા હો યહ લોગ ઉસ કે સખત મુખાલીફ થે.। 

મુતર્જીમ : અબૂ દાનીયાલ આઝમી બુરૈર

$}{@J@r

Post a Comment

To be published, comments must be reviewed by the administrator *

વધુ નવું વધુ જૂનું