તારીખ મેં કબ કબ હજ્જ મૌકૂફ હુવા હૈ? 1


તારીખ મેં ૪૦ બાર હજજ મૌકૂફ હુવા હૈ,

ક્યા ઇસ સાલ ભી હજ્જ મૌકુફ હી રહે ગા?



★।ભૂલ ચૂક લેવી દેવી।★

મનાસીકે હજ્જ તારીખ કે પન્નોં મેં ૪૦ બાર મૌકુફ હુવા હૈ તો કયા ઇસ સાલ ભી હજ્જ કે મરાસીમ મોઆત્તલ રહેં ગૈ.?

આજ કલ કે અય્યામ મેં યહી એક સવાલ હર મુસ્લમાન કે દીમાગ મેં ઘુમ રહા હૈ વોહ યહ હૈ કે "કયા અબ તક હજ્જ મોઅત્તલ વ મૌકુફ હુવા હૈ.??


દુનીયા મેં કોરોના બીમારી કે ફુટને કે સાથ ખાસ કર ઇસ્લામી દેશોં ઇસ કા ફૈલના આજ કલ કે હર મુસ્લમાન કે ઝેહનોં મેં યહી સવાલ ઉજાગર કરતા હૈ કે કયા ઇસ સાલ ભી હજજ કે મરાસીમ અદા નહીં હોં ગે ઔર કયા અબ તક હજ્જ જૈસી ઇબાદત મોઅત્તલ વ મૌકુફ હુઇ હૈ.?!

ઉલમા ઔર મોઅર્રેખીન ને સીયાસતબાઝી, ફીત્રી બલાઓં, છૂત સે ફૈલને વાલી બીમારીઓં, માલી મંદી, મેહંગાઇ, અમન વ અમાન કા ન હોના, ચોરોં ઔર ડકુઓં કી મોજૂદગી કે કારણ અબ તક ૪૦ બાર હજ મુલતવી હોને કા તઝકેરા કીતાબોં મેં મિલતા હૈ. ઔર આજ કલ કે ઝમાને મેં એક વાયરસ સે તેઝી કે સાથ ફૈલને વાલી નઇ બીમારી ને સર ઉઠાયા હૈ જીસે Ncov-2019 (કોવીડ-૧૯) કે નામ સે યાદ કીયા જા રહા હૈ, જો એક આદમી કે ચપેટ મેં આને સે ઉસી કે કરીબ કે રીશ્તેદારોં કો ભી તેઝી સે ચેપ લગતા હૈ, અભી તક તો યહ ભી ઉમ્મીદ નહી લગતી કે ઇસે કાબૂ મેં કરને કા કોઇ અસર દાર તરીકા જલ્દી ઇજાદ હો સકે ગા. મુમકીન હૈ કે ઉસ કે અસરાત તવીલ મુદ્દત જારી ભી રહે, ઇસી વજહ સો યહ ઇમકાન પાયા જાતા હૈ કે ઇસ સાલ ભી પિછલી તારીખોં કી તરહ ૪૦ બાર હજ મુલતવી હોતે રહે હૈં લેહાઝા અબ કી સાલ ભી શાયદ હી મુલ્તવી રહે ગા.
અબ હમ તવારીખ કે પન્નો મેં સે ખુલાસે કે તૌર પર ચંદ વાકેઆત ઔર હાદેસાત કા તઝકેરા કર રહે હૈ તા કે મોમેનીન કે ઇલમ મેં કુછ ઇઝાફા હો જાયે.।


★ ઇ. સ ૮૬૫ કે સાલ મકામેં અરફાત મેં કી કત્લે આમ હોના.

૨૫૧ હી. સં.કે સાલ મેં હજ રોકને કા એક મૌકા હૈ કે ઇસી સાલ અરફાત કે મૈદાન મેં ઇસ્માઈલ બિન યુસુફ અલવી અપને હામીયોં કી ફૌજ કે સાથ હાજીયોં પર હમલા કરતા હૈ ઔર બહોત સે હાજીયો કા કત્લે આમ ભી કરતા હૈ.।


★ કરામેતા ફીર્કે કે લોગ ૯૩૦ ઇ. સં. મે હજરે અસ્વદ લૂટ લેતે હૈં.।

૩૧૭ હી.સં મેં કરામેતા ફીર્કે કે લોગ મસ્જીદુલ હરામ પર હમ્લા કરતે હૈં, હરમ મેં હાજીયોં કો કત્લ કરને કે અલાવહ વહ લોગ હજરે અસ્વદ ભી લુટ કર અપને સાથ લે જાતે હૈં ઔર ૨૨ સાલ તક વહી હજરે અસ્વદ કીસી અંજાન મુકામ પર રખા રહતા હૈ જીસ કે બારે મેં ૩૩૯ હી.સ તક કીસી કો ભી પતા નહીં હોતા, કરામેતા યહ ખયાલ કરતે થે કે હજરે અસ્વદ જાહેલીયત કે ઝમાને ઔર એક તરહ કી બુત પરસ્તી કી નીશાની હૈ, ઇસી બીના પર હી.સં ૩૧૭ કો તરવિયહ કે રોઝ બહરૈન કે હાકીમ અબૂ તાહીર કિર્મિતી ફિર્કએ કરામેતા કે  રહનુમા ને મક્કે પર હમલા કીયા ઔર ઉસ વખત લોગ હાલતે અહરામ મેં કે હજરે અસ્વદ ઉસ કે મુકામ સે ઉખાડા ઔર હજર નામી બસ્તી જીસે આજ કલ કતીફ કે કયનામ સે ભી જાનતે હૈ ઉસે ભેજ દીયા, ઔર ૩૦ હજાર હાજીયોં કો કત્લ કરતે હૂવે લેગોં સે તેહ રહા થા મંય તૂમ્હારા બડા ખુદા હૂં, વહી લોગોં કો પૈદા કરતા હૈ ઔર વહી મારતા ભી હૈ, વહ તો મકામે ઇબ્રાહીમ ભી ઉડ કે લે જાના ચાહતા થા મગર કાબે કે ખુદ્દામ ને ઉસે છુપા દીયા.। ૩૧૮ હી.સં કે બાદ કરામતા ને હજરે અસ્વદ કો કતીફ કે એક બડે ઘર મેં નસબ કીયા થા ઔર એક બિદઅત ઇજાદ કીયા ઔર કહા તે અબ હજ કતીફ મેં ગુવા કરે ગા, નિઝ કતીફ વાલોં કો ભી કૂકમ દીયા કે ઉસી ધર કા હજજકરેં, લેકીન કતીફ વાલોં ને ઇન્કાર કર દીયા ઔર ઇસી વજહ સે ઇન કા ભી કતલે આમ કીયા ગયા.।

Post a Comment

To be published, comments must be reviewed by the administrator *

વધુ નવું વધુ જૂનું