તારીખ મેં કબ કબ હજ્જ મૌકુફ હુવા હૈ? 2



તારીખે ઇસ્લામ મેં ૪૦ બાર હજ મોકૂફ હુવા હૈ,
ક્યા ઇસ સાલ ભી હજ સે રોકા જાયે ગા?



★।ભૂલ ચૂક લેવી દેવી।★

મનાસીકે હજ્જ તારીખ કે પન્નોં મેં ૪૦ બાર મૌકુફ હુવા હૈ તો કયા ઇસ સાલ ભી હજ્જ કે મરાસીમ મોઆત્તલ રહેં ગૈ.?

દુનીયા મેં કોરોના બીમારી કે ફુટને કે સાથ ખાસ કર ઇસ્લામી દેશોં ઇસ કા ફૈલના આજ કલ કે હર મુસ્લમાન કે ઝેહનેં મેં યહી સવાલ ઉજાગર કરતા હૈ કે કયા ઇસ સાલ ભી હજ કે મરાસીમ અદા નહીં હોં ગે ઔર કયા અબ તક હજ જૈસી ઇબાદત મોઅત્તલ હુઇ હૈ.?

★ બની અબ્બાસ ઔર બની ઉબૈદ કી સીયાસી રસાકશી કે કારણ ઇ. સં ૮૯૩ મેં હજ બન્દ રહા.।

કહા જાતા હૈ કે હી.સં  ૩૭૨ સે ૩૮૦ તક ઇરાક કે બની અબ્બાસ કે ખુલફા ઔર મિસ્ર કે બની ઉબૈદ કે ખુલફા કે બીચ ઇખ્તેલાફ ઔર ફીત્ના વ ફસાદ કી વજહ સે કોઇ ભી ઇરાક સે હજ કરને નહીં ગયા.।

★ ઇ.સં. ૧૦૩૭ ઇરાકી હજ સે મહરુમ રહે.।

હિ.સં. ૪૨૮ કી સાલ મેં ઇરાક સે કોઈ ભી હજ કરને નહીં ગયા લેકીન દુસરે મુલ્કોં કે લોગ હજ બજા લાયે.।

★ ઇ.સં ૧૨૫૩ મેં બગદાદ કી ખીલાફત મેં રહને વાલે લોગ ૧૦ સાલ કે બાદ ફીર સે હજ કરને ગયે.

 હી.સં ૬૫૦ કી સાલ મેં બગદાદ કે મુસલ્માન હજ અન્જામ દેને કે લીયે ૧૦ સાલ તક નહીં ગયે થે, અબ્બાસી ખલીફા અલ-મુસ્તન્સીર કે મરને કે બાદ ઇસી સાલ ફીર હજ કો આયે.।
૦૬- ઇ.સં. ૧૨૫૭ કી સાલ મેં કોઇ ભી હીજાઝ સે હજ કો નહીં ગયા.।
હી.સં. ૬૫૫ મેં કોઈ ભી હીજાઝ સે હજ કેલીયે નહીં ગયા ઔર કીસી ને ભી મક્કે મેં બાદશાહોં મૈં સે પર્ચમ બુલન્દ નહીં કીયા.।

ઇ.સં ૧૮૧૪ કી સાલ મેં તાઉન કી વબા ફુટ પડી.।

ઇસી સાલ સરઝમીને હેજાઝ મેં તાઉન કી વબા સે ૮ હજાર લોગ ઇસ બીમારી સે સરઝમિને હેજાઝ પર વફાત પા ગયે.

ઇ.સં. ૧૮૩૧ મેં એક હીન્દી બીમારી કે ફૈલને સે હાજીયોં મેં સે ૩/૪ હૂજ્જા કા ખાતેમા હૂવા.।

હી.સં. ૧૨૪૬ કી હી સાલ મેં એક મહામારી ઉઠી, કૂછ લોગોં કા કેહના હૈ કે યહ બીમારી ઇન્ડીયા સે આઇ થી હજ કે ઝમાને મેં ફુટ પડી ઔર ૧/૪ હી હુજ્જાજ ઇસ બલા સે બચ સકે.।

ઇ.સં. ૧૮૩૭ મેં મહામારી કા ફૈલના.।

ઇસી સાલ હજ કે ઝમાને મેં યહ વબા ઉઠ કર ઇતની ફૈલી કે ઇસ બીમારી કા અસર ઇ.સં. ૧૮૪૦ તક જારી રહા.।

ઇ.સં. ૧૮૪૬ મેં કોલેરા કી બીમારી ફૂટી.।

ઇસી સાલ મક્કે મેં હુજ્જાજ કે બીચ કોલેરા નામી બીમારી ફૂટ પડી જો ૧૯૫૦ તક ફૈલતી રહી ઔર યહી કોલેરા કી બીમારી ઇ.સં. ૧૮૬૫ સે ૧૮૮૩ તક ફૂટતી રહી.।

Post a Comment

To be published, comments must be reviewed by the administrator *

વધુ નવું વધુ જૂનું