કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!



કીતાબ કા નામ: ચેરા સુન્ની નિસ્તમ?!
چرا سني نيستم؟!
ઉર્દૂ નામ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!
كيوں ميں سُنِّی نہیں ہوں؟!

મોઅલ્લીફ : મોહમ્મદ રઝા હદ્દાદપૂર જહરોમી
مؤلف: محمد رضا حدّادپور جهرمی

તર્જુમા : અબૂ દાનીયાલ આઝમી બુરૈર
مترجم: ابو دانیال اعظمی بُرَیر

*ફેહરિસ્તે મતાલિબ*
============================

★ મુક઼દમા

*૧- શીઆ કે મઆની*
============================
શીઆ કે લુગ઼વી માની
શીઆ કે ઇસ્તેલાહી માની
અહ્લે સુન્નત કી રીવાયાત સે પૈગ઼મબરે ઇસ્લામ સ.અ કી નઝ઼ર મેં શીઆ
અહ્લે સુન્નત કી તરફ શીઆ કી  ઇબ્તેદાઈ તારીખ઼ તહરીફ
મઝ઼કૂરા બાલા કૌલ પર તન્કીદ
અહ્લે સુન્નત કે અક઼વાલ પર તફસીલી જવાબ
યહૂદી અબ્દુલ્લાહ ઇબ્ને સબા કે બારે મેં ઇન્સાફ
તારીખ઼ દાનોં કે અક઼વાલ
દો અહમ્તરીન નુકતે
★ અહ્લે સુન્નત જમાઅત મેં બિદઅત
★★ અહ્લે સુન્નત ઉલમા કા એતેરાફ કે ઉન્કા ફિરકા નયા બના હૈ
★ પહેલા રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૨- શીઆ કા ખુદા - સુન્ની કા ખુદા*
============================
કુરાન મેં ખુદા કે બારે મેં આયાત
શીઓં કા ખુદા
અહ્લે સુન્નત કા ખુદા
અલ્લામા તબાકબાઈ કા કૌલ
રૂયત કી નિસ્બત ઔર ઇલ્મે હોઝ઼ૂરી
અમીરુલ મોમેનીન અ.સ કી નઝર મેં તૌહીદ
મઝ઼કુરા બાલા ખ઼ુત્બે કે અહમતરીન નુકાત
★ દૂસરા રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૩- શીઆ કા રસૂલ - સુન્ની કા રસુલ*
============================
સુન્નીયોં કા રસુલ
થોડા સા ગૌરો ફિક્ર
શીઓં કા રસૂલ
શીઓંકા રસૂલ હકીકી માની મેં હી માસુમ હૈ
શીઆ પૈગ઼મ્બર કી તૌસીફ બયાન કરતે હૈં
★ તીસરા રિઝલ્ટ: ક્યૂં મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૪- શીઆ કા કુરાન - સુન્ની કા કુરાન*
============================
કુરાન કે બારે મેં શીઆ ઔર સુન્ની કે બીચ 
મેં ઇખ્તેલાફ કી જડેં
મઝ઼કૂરા ઇખ્તેલાફ પર કુરાન કા ઇશારા
અહ્લે સુન્નત ઉલમા કી માની દાર ખામૂશી
એક મઝ઼હકાખ઼ેઝ઼ તોહમત
શીઆ ઉલમા કે અક઼વીલ સે કુરાન કા બિના તહરીફ હોના
અલ્લામહ સીયૂતી કે અકવાલ મેં કુરઆન કે તહરીફ હોને કી કુછ મિસાલેં
કયા અહ્લે સુન્નત કુરઆન કે તહરીફહોને કી અકીદહ રખતે હૈં.
★ ચૌથા રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૫- શીઆ કા ઇમામ - સુન્ની કા ખ઼લીફા*
============================
રસૂલે ખદા કી અહાદીસ મેં ઇમામત ઔર વીલાયત
મારેફતે ઇમામ કે સિલ્સિલે મેં કુરઆન કા સેંસેટીવ હોના
નૂરે ઇમામ કી શર્તેં ઔર ખોસૂસીયાત
★ ઇસ્મત
ઇસ્મત કી શર્ત કા નતીજા
★ અફઝલીયત
દો શુબહાત કા જવાબ
★ પાંચ્વાં રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

ઇમામ તો મોઅય્યન કરના
અહ્લે સુન્નત ઔર ઇમામ કે ચુન્ને કી રાહેં 
લોગોં કે ઝરાયે ઇમામ કે ઇન્તેખાબ કી દલીલેં
અહમતરીન તઝ઼કેરા
★ છઠ્ઠા રીઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?
ચન્દ શુબહાત કા જવાબ ઔર ગુમ્રાહ કરને વાલે મુગ઼ાલ્તે
★ સાતવાં રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!
શીઓં કે ઇમામોં કા અલ્લાહ કી તરફ સે મન્સૂબ હોને કી દલીલેં

*૭- અહ્લે બયત અ.સ અહ્લે સુન્નત કી કિતાબોં મેં*
============================
ઇમામત કા સિલ્સિલા ઔર ઇમામ કી મારેફત કા લાઝમી હોના
અહ્લે સુન્નત જવાબ દેં!
બારહ ઇમામ ઔર સબ કા કુરૈશી હોના
યહાં તક કે ઇબ્ને તૈમાયહ ને ભી ઇમામત સે ઇન્કાર કરને કી હિમ્મત નહીં કી!
અહ્લે બયત અ.સ કૌન લોગ હૈં?
★ આઠવાં રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૭- અહ્લે સુન્નત મઝ઼હબ કે બાનીયાન કી શખ્સીયત કા તઆરૂફ*
============================
૧- અબૂ બક્ર અબૂ કહાફા
૨- ઉમર ખત્તાબ
૩- ઉસ્માન અફ્ફાન
૪- તલ્હા ઉબૈદુલ્લાહ
૫- ઝુબૈર અવામ
૬- સઅદ અબૂ વક્કાસ
૭- અબ્દુર્રહમાન અવફ
૮- આયેશા અબૂ બકર
૯- ખાલિદ વલીદ
૧૦- અબૂ હુરૈરા દવ્સી
★ નવ્વાં રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૮- સેહ્હાહે સિત્તા કા મુખ્તસર તજ્ઝીયા*
============================
૧- સહીહ બુખારી
૨- સહીહ મુસ્લિમ
૩- સુનને ઇબ્ને માજા યા મુઅત્તા ઇમામ માલિક
૪- સુનને તિર્મિઝ઼ી
૫- સુનને અબી દાઉદ
૬- સુનને નિસાઈ
★ દસ્વાં રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૯- સહાબા કી અદાલત પર ઇજમાલી તજ્ઝ઼ીયા*
============================
સહાબા કે બારે મેં અહ્લે સુન્નત કે અક઼વાલ
સહાબા કી સુન્નત તન્ક઼ીદ કે દાયરે મેં
★ ગ્યારહવાં રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

*૧૦- અહ્લે સુન્નત કે મઝહબ મેં ગોલૂ*
============================
ગોલૂ કી તારીફ
ગોલૂ કા ઝાહીર હોના ઔર ઇસ્કી ઇલામતેં
ગ઼ાલીયોં કે મુકાબિલ મેં અહ્લે બયત અ.સ કે ખ્યાલાત
અહ્લે સુન્નત કે ખ્યાલાત મેં ગોલૂ કી મિસાલેં
ઇન્સાફ પસન્દ અહ્લે સુન્નત ઉલમા કા ઇકરાર
★ બારહ્વાં રિઝલ્ટ: કયું મંય સુન્ની નહીં હૂં?!

★ આખ઼્રી કલામ
★ *હવાલાજાત, મસાદીર ઔર કિતાબેં*
૧૩૪ શીઆ સુન્ની કી મોઅતબર કિતાબોં કે રેફરેન્સિઝ.।
@@@@@@@@@@@@@@@@@
*Plz, Wait.!*
ઇન્શા અલ્લાહ અલ-મુસ્તઆન

Post a Comment

To be published, comments must be reviewed by the administrator *

વધુ નવું વધુ જૂનું